streda 7. apríla 2010

Ďakujeme

"Centrum je veľmi osožné hlavne pre nových pacientov, preto, lebo je tu strašne veľa ľudí s rovnakým osudom a nemusia sa ani hanbiť, ani pretvarovať. Personál je výborný a hlavne kamarátsky. Po pobyte v Oščadnici nedám na nich dopustiť :)" (Zuzana, 43r., Malacky)

"Ďakujem Centru pomoci Ligy proti rakovine za možnosť navštevovať cvičenia jogy a kurzy angličtiny, ktoré vedú milí odborníci. Centrum má príjemnú atmosféru a ochotných pracovníkov, za čo som im veľmi vďačná."(Lýdia M., Bratislava)

"V Centre LPR som zatiaľ bola iba dvakrát cvičiť jogu, ale každému vrelo odporúčam prísť sa tam pozrieť a skúsiť nejaké ponúkané aktivity. Pracujú tam neskutočne milí a ochotní ľudia. Dokonca mi navrhli, keďže som počas ochorenia bola na materskej, že mi niekedy počas aktivít postrážia dcérku." (Katarína Žúžiová, 30 rokov, Bratislava)

"V roku 2009 som sa zúčastnila rekondičného pobytu, kde bolo veľmi dobre, našla som si tam mnoho nových priateliek, s ktorými si aj teraz často voláme, píšeme si e-maily. Taktiež som sa zúčastnila rôznych aktivít, ako napr. výroby šperkov...
Chcem sa touto cestou poďakovať celému kolektívu Ligy proti rakovine, že aj nám onkologickým pacientom vychádza v ústrety. Patrí im veľké ĎAKUJEM." (Mária J., 58 rokov)

"Centrum mi pomáha pri prekonávaní onkologického ochorenia po stránke psychickej /stretávanie sa s ľuďmi/ a fyzickej /joga, pilates ako rehabilitácia/ pri zdravotných problémoch po operáciách." (Jana B./52 rokov/)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára