streda 7. apríla 2010

Človek potrebuje mať istotu, že bude vypočutý a bude mu fundovane poradené

Ja osobne nemám veľa zážitkov, ale môžem hovoriť skôr o pocitoch z návštevy Vášho centra. Bola som tam asi trikrát. Vždy som bola milo prekvapená príjemným vystupovaním a ústretovosťou všetkých zamestnancov. Viackrát som aj telefonovala, hlavne ak som potrebovala nejakú radu. Vždy si na mňa niekto našiel čas a nikdy som nemala pocit, že by som otravovala. Je to úžasný pocit najmä preto, lebo človek potrebuje mať istotu, že bude vypočutý a bude mu fundovane poradené. Ja som využívala hlavne služby sociálnej sestry p. Baranovej. Je to úžasný človek. Vždy mi poradila, povzbudila ma a nebyť jej, veľakrát by som tápala. Poskytla mi cenné rady v otázkach nároku na ZŤP preukaz, nakoľko som slobodná matka, dala mi kontakt na Dobrého anjela, kde mi vyšli v ústrety. No boli to aj dlhé, niekedy až hodinové rozhovory, keď sme prebrali aj osobné radosti a starosti života.


Aj keď som prichádzala s obavami, odchádzala som ako od vynikajúceho psychológa. Raz som dokonca aj išla s tým, že by som sa rada rozprávala s psychológom, ale keď som odišla, bolo mi podstatne lepšie a nakoniec som to zvládla aj bez neho. Od apríla idem pracovať. Skončila som PN. Chcem Vám všetkým poďakovať za podporu, pomoc, dobré slovo. Robíte neoceniteľnú službu pre všetkých nás onkologických pacientov. S Vami je svet ľahší, krajší a slnečnejší. Verím, že aj v budúcnosti zavítam k Vám v súvislosti s nejakými Vašimi aktivitami.


p. Terézia zo Senca

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára