štvrtok 8. apríla 2010

Celé Centrum na mňa pôsobí upokojujúco, oddychovo, čisto

V Centre pomoci som sa stretla s maximálnou ústretovosťou a milým prístupom zo strany pracovníkov. Veľmi rada chodím na fyzioterapiu k p. Majstrákovi, ktorý mi pomohol rozhýbať operáciou zasiahnutú časť tela, vynikajúco vedie cvičenia Pilates.

Mojou záľubou je čítanie kníh a tu som našla veľa novovydaných titulov, ktoré som si ihneď požičala. Je tu veľmi veľa rôznych aktivít, ale keďže už chodím opätovne do zamestnania, vyberám si tie v poobedňajších hodinách. Spomeniem napr. Školu správneho dýchania, ktorá bola naozaj mimoriadna, nielen čo sa týka informácii o dýchaní, ale aj názornými ukážkami zo strany prednášajúceho. Celé Centrum na mňa pôsobí upokojujúco, oddychovo, čisto, a preto sem, ako som už na začiatku povedala, chodím veľmi rada.

Daniela, 45 r

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára