utorok 24. júla 2012

Leto v bratislavskom centre

Nielen počas roka, ale aj počas leta prebiehajú v centre aktivity, z ktorých si viete určite vybrať.


Počas leta sa môžete zúčastniť kurzov angličtiny, zacvičiť si pilates, upliesť si košík s Klaudiou, či naučiť sa patchwork s Katkou. Vyskúšať si môžete aj kreslenie so Zuzkou.

Prečo? ...O jednotlivých aktivitách a centre Vám povedia lektori i návštevníci...





Hodiny angličtiny sú miestom na učenie či zdokonalenie cudzieho jazyka, ktorý sa po návrate z liečby do práce určite hodí. Výučbu zabezpečujú lektori z jazykovej školy Empire.




Na kurze kreslenia sa oboznámite s tým, ako vkladať svoje pocity, sny a túžby do obrazca. 



„Rehabilitácia s prvkami metodík pilates a joga sú vhodnou súčasťou rehabilitačnej starostlivosti o onkologických pacientov s dodržaním určitých pravidiel vzťahujúcich sa ku konkrétnej onkologickej diagnóze“,  hovorí o cvičení a jeho potrebe fyzioterapeut Mgr. Ľubomír Majstrák.



Prečo chodiť do centra?

Darinka: „Rada chodím do centra, lebo sa tu stretávam s priateľkami“

Zuzana: „Rada chodím do centra, lebo sú tu skvelí ľudia, ktorí mi pomáhajú psychicky zvládnuť chorobu“

Ako hodnotíte aktivity v centre?

Andrea: „Pre mňa je najobľúbenejšou aktivitou pilates“

Alžbeta: „Mojou najobľúbenejšou aktivitou v centre je rehabilitácia, prednášky, plávanie, cvičenia i tance“

Čo ste sa v centre naučili?

Andrea: „V centre som sa naučila pliesť práve košíky“

Anita: „V centre som si potvrdila, že život je naozaj o všetkom a človek ho musí brať , ako prichádza“

Zuzana: „V centre som sa naučila počúvať druhých, vyvíjať svoju kreativitu“

Čo máte v centre radi?

Darinka: „Mám rada pilates, lebo mi pomáha“

Anita: „Mám rada Gabiku a Lubomíra, lebo sú veľmi milí, chápaví a obaja sú „slniečka““

Alžbeta: „Mám rada stretnutia v centre, cítim sa tu dobre“

... a takéto je naše centrum 


V centre sa môžete naučiť plieť košíky z papiera, ktorými potešíte priateľov i známych. Tento kurz už tri roky vedie Klaudia, ktorá rovnako ako jej žiačky tvrdí, „pri pletení dokážeme aspoň na chvíľu zabudnúť na svoje problémy, veď pletenie je veľký relax. Dá sa pri ňom len tak ticho sedieť a premýšľať, ale naše stretnutia sú o rôznych „babských“ rozhovoroch“.


Letný program jednotlivých centier /Bratislava, Martin, Košice/si môžete pozrieť tu alebo v sekcii Program na blogu.


http://www.lpr.sk/centra-pomoci/bratislava/

http://www.lpr.sk/centra-pomoci/kosice/

http://www.lpr.sk/centra-pomoci/martin/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára